Alanya Belediyesi bayram boyunca 5.239 ton atık topladı

Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü Ekipleri, Kurban Bayramı boyunca yoğun bir çalışmayla kent genelinde 4.916 ton evsel ve 323 ton ambalaj atığı olmak üzere toplam 5.239 ton atık topladı.

Alanya Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü Ekipleri, vatandaşların temiz ve sağlıklı bir bayram geçirmesi için Kurban Bayramı tatili süresince yoğun tempolu çalışma gerçekleştirildi. 7 gün 24 saat teyakkuz halinde olan ekipler; kentin dört bir yanında temizlik çalışmalarını büyük bir titizlikle yürüttüler. Belediye Temizlik İşleri Müdürlüğü Ekipleri; bayramda 616 personel ve 149 araç ile sadece şehir merkezinde değil köy ve yayla bölgelerinde de temizlik çalışmalarını sürdürdü. Ekipler, arife günü ve 9 günlük bayram tatilinde 4.916 ton evsel, 323 ton ambalaj atığı olmak üzere toplamda 5.239 ton atık topladı. Ayrıca kıyı kesiminde deniz temizliği yapıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu